Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media" and Year is 2018
Number of items: 3. Bogáromi, Eszter, Malota, Erzsébet and Gyulavári, Tamás (2018) Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba!: A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 72-82. . ISBN 978-80-8122-236-8 Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás , Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Marketing as Designing: Design Methods in Marketing Education – Introduction to DesignCommunication. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. University of Economics in Prague, Prague. . ISBN 978-80-245-2279-1 Kiss, Kornélia and Bogáromi, Eszter (2018) A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre = The impacts of childhood socialization on adulthood attitutes in the case of Balaton. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Komárom, Selye János Egyetem, pp. 301-311. . ISBN 978-80-8122-236-8 |