Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media" and Year is 2020
Jump to: Article Number of items: 3. ArticleAgárdi, Irma, Szabolcsné Orosz, Judit and Berezvai, Zombor (2020) A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (9). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01 Agárdi, Irma and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 (2020) Társadalmi vállalkozók kapcsolati beágyazottsága és szerepe a társadalmi hatás kiterjesztésében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (12). pp. 2-16. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.12.01 Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2020) A technológia használatának segítő tényezői idős korban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (10). pp. 15-28. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.10.02 |