Number of items: 9.
    Málovics, György, Bajmócy, Zoltán, Csernák, Janka, Fehér, Bori, Frigyik, Márta, Juhász, Judit, Matolay, Réka, Müllner, András and Szerencsés, Rita
  
(2024)
Az egyetemi közösségi szerepvállalás lehetséges szerepe a társadalmi innovációk létrehozásában hazai kontextusban = The potential role of university community engagement in supporting social innovation in Hungary.
    Tér és Társadalom, 38
       (2).
    
     pp. 71-102.
     DOI https://doi.org/10.17649/TET.38.2.3531
  
  
    Málovics, György, Bajmócy, Zoltán, Csernák, Janka, Fehér, Borbála, Frigyik, Márta  ORCID: https://orcid.org/0009-0008-2397-9713, Juhász, Judit, Matolay, Réka
ORCID: https://orcid.org/0009-0008-2397-9713, Juhász, Judit, Matolay, Réka  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5060-0336, Müllner, András
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5060-0336, Müllner, András  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3303-8171 and Szerencsés, Rita
  
(2024)
Az egyetemi közösségi szerepvállalás lehetséges szerepe a társadalmi innovációk létrehozásában hazai kontextusban [=The potential role of university community engagement in supporting social innovation in Hungary].
    Tér és Társadalom, 38
       (2).
    
     pp. 71-102.
     DOI 10.17649/TET.38.2.3531
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3303-8171 and Szerencsés, Rita
  
(2024)
Az egyetemi közösségi szerepvállalás lehetséges szerepe a társadalmi innovációk létrehozásában hazai kontextusban [=The potential role of university community engagement in supporting social innovation in Hungary].
    Tér és Társadalom, 38
       (2).
    
     pp. 71-102.
     DOI 10.17649/TET.38.2.3531
  
  
    Juhász, Judit, Málovics, György  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588 and Bajmócy, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588 and Bajmócy, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2021)
Co-Creation, Reflection, and Transformation. 
The Social Impact of a Service-Learning Course at the University of Szeged.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (7).
    
     pp. 6-17.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2021.07.02
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2021)
Co-Creation, Reflection, and Transformation. 
The Social Impact of a Service-Learning Course at the University of Szeged.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (7).
    
     pp. 6-17.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2021.07.02
  
  
    Málovics, György  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Juhász, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Juhász, Judit  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5765-6575 and Bajmócy, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5765-6575 and Bajmócy, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2024)
Egyetemi közösségi szerepvállalás és fenntarthatósági változás – A gazdasági felsőoktatási képzőhelyek lehetőségei és korlátai.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (6).
    
     pp. 54-68.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.06.05
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2024)
Egyetemi közösségi szerepvállalás és fenntarthatósági változás – A gazdasági felsőoktatási képzőhelyek lehetőségei és korlátai.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (6).
    
     pp. 54-68.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.06.05
  
  
    Bajmócy, Zoltán
  
(2022)
Helyettesíthető-e a természeti és az ember alkotta tőke, avagy a technológia mindent megold?
    Kovász, 26
       (1-4).
    
     pp. 1-6.
     DOI 10.14267/kov.2022e5
  
  
    Bajmócy, Zoltán, Gébert, Judit, Málovics, György and Pataki, György
  
(2019)
Miről szól(hatna) a felelősségteljes kutatás és innováció?
    Közgazdasági Szemle, 66
       (3).
    
     pp. 286-304.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2019.3.286
  
  
    Wahyuni, Andi Sri, Málovics, György  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Müllner, András, Fehér, Bori, Csernák, Janka, Juhász, Judit, Frigyik, Márta, Matolay, Réka, Szerencsés, Rita and Bajmócy, Zoltán
  
(2024)
The Role of Boundary Spanners in Institutionalizing University–Community Engagement: Insights from a Hostile Setting : Insights from a Hostile Setting.
    International Journal for Research on Service-Learning and Community Engagement, 12
       (1).
    
     pp. 1-22.
     DOI 10.37333/001c.127562
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Müllner, András, Fehér, Bori, Csernák, Janka, Juhász, Judit, Frigyik, Márta, Matolay, Réka, Szerencsés, Rita and Bajmócy, Zoltán
  
(2024)
The Role of Boundary Spanners in Institutionalizing University–Community Engagement: Insights from a Hostile Setting : Insights from a Hostile Setting.
    International Journal for Research on Service-Learning and Community Engagement, 12
       (1).
    
     pp. 1-22.
     DOI 10.37333/001c.127562
  
  
    Köves, Alexandra  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4642-156X and Bajmócy, Zoltán
  
(2022)
The end of business-as-usual? – A critical review of the air transport industry's climate strategy for 2050 from the perspectives of Degrowth.
    Sustainable Production and Consumption, 29
      .
    
     pp. 228-238.
     DOI https://doi.org/10.1016/j.spc.2021.10.010
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4642-156X and Bajmócy, Zoltán
  
(2022)
The end of business-as-usual? – A critical review of the air transport industry's climate strategy for 2050 from the perspectives of Degrowth.
    Sustainable Production and Consumption, 29
      .
    
     pp. 228-238.
     DOI https://doi.org/10.1016/j.spc.2021.10.010
  
  
    Imreh-Tóth, Mónika, Bajmócy, Zoltán and Imreh, Szabolcs
  
(2013)
Vállalkozó hallgatók-Valóban reális jövőkép a vállalkozóvá válás? (Entrepreneurial students – Really realistic vision of
becoming an entrepreneur?).
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44
       (7-8).
    
     pp. 51-63.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2013.07.05
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:23 2025 UTC.