Number of items: 11.
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Menozzi, Davide, Balogh, Péter and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989
(2023)
Consumers' preferences for processed meat.
Agricultural and Food Economics, 11
(1).
DOI https://doi.org/10.1186/s40100-023-00277-4
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Menozzi, Davide ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5241-1587, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989
(2023)
European consumers' preferences for fresh fruit and vegetables – A cross-country analysis.
Journal of Agriculture and Food Research
.
DOI https://doi.org/10.1016/j.jafr.2023.100883
Popp, József, Balogh, Péter, Kovács, Sándor and Jámbor, Attila
(2015)
Hálózatosodás az agrárgazdaságtanban. Szerzői és hivatkozási kapcsolatok a Kelet-Közép-Európáról szóló szakirodalomban.
Közgazdasági Szemle, 62
(5).
pp. 525-543.
Oláh, Judit, Halasi, György, Balogh, Péter, Kőmíves, Péter Miklós and Popp, József
(2018)
Migráció megítélése a felsőoktatásban részt vevő hallgatók véleménye alapján.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49
(2).
pp. 27-37.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.02.03
Alhendi, Osama, Lengyel, Péter, Balogh, Péter and Tóth, József
(2022)
Psychometric Properties of Intercultural Competences in a Central European Context.
Sustainability, 14
(12).
DOI https://doi.org/10.3390/su14127502
Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter and Czine, Péter
(2022)
Pálinkavásárlási preferenciák vizsgálata a magyar fogyasztók körében – egy diszkrét választási modell építése.
Statisztikai Szemle, 100
(1).
pp. 44-67.
DOI 10.20311/stat2022.1.hu0044
Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182
(2024)
The role of ethnocentrism in relation to national and geographical indication products – The case of Hungarian pálinka.
Journal of Agriculture and Food Research, 18
.
DOI 10.1016/j.jafr.2024.101344
Maró, Zalán Márk ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Balogh, Péter, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
(2023)
The roles of geographic indication and ethnocentrism in the preferences of Central European spirit consumers.
Food Quality and Preference, 108
.
DOI https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2023.104878
Alhendi, Osama ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7227-7709, Tóth, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6833-0426, Lengyel, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0737-8586 and Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221
(2021)
Tolerance, Cultural Diversity and Economic Growth: Evidence
from Dynamic Panel Data Analysis.
Economies, 9
(1).
DOI https://doi.org/10.3390/economies9010020
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Gorton, Matthew ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4579-5092, Yeh, Ching-Hua ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3645-6256, Czine, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221
(2022)
Understanding Consumers’ Preferences for Protected Geographical Indications.
FOODS, 11
(7).
DOI https://doi.org/10.3390/foods11070997
Maró, Zalán Márk, Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Balogh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter
(2023)
What is Inside the Bottle? - Factors Influencing Pálinka Consumption.
Agris On-Line Papers in Economics and Informatics, 15
(1).
pp. 83-98.
DOI https://doi.org/10.7160/aol.2023.150107
This list was generated on Fri Nov 22 01:57:04 2024 UTC.