Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 14.

Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2021) 3S Traveling – Turizmus a poszt-Covid19 érában. Turizmus Bulletin, 21 (4). pp. 52-62.

Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2022) A Theoretical Concept of an Innovative and Sustainable Product Based on an Unconventional Approach to Design Development. Sustainability, 14 (5). DOI https://doi.org/10.3390/su14053022

Sziva, Ivett and Boros, Kitti (2022) A belföldi turizmus ereje – Budapest vonzereje a belföldi látogatók véleményének tükrében. Marketing & Menedzsment The Hungarian Journal of Marketing and Management, 56 (1). pp. 55-68. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.56.01.05

Kovács, Dominika Sára and Boros, Kitti (2023) A hazai zenei fesztiválokkal kapcsolatos attitűdvizsgálat a Z generáció tagjainak körében. Turizmus Bulletin, 23 (4). pp. 24-31. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n4.3

Bajor, Zoltán and Boros, Kitti and Keller, Krisztina and Kiss, Kornélia and Pataki, György and Zsóka, Ágnes and Gergely, Károly and Hegedűs, Sára and Kiss, Veronika and Liska, Márton and Prihoda, Gábor (2021) A kerékpáros turizmus és ökoturizmus fejlesztési stratégiája a Rákos-patak mentén az ökoszisztéma szolgáltatások keretrendszerében. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-895-4

Megyeri, Gábor, Boros, Kitti and Fekete, Balázs (2020) Hidakból teremtett emlékek, avagy kísérlet egy innovatív tárgy megalkotására a B-bridge koncepción keresztül = Souvenirs created from bridges – an innovative product generated by a B-bridge concept. Turizmus Bulletin, 20 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n3.1

Hegedűs, Sára ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6169-6206, Boros, Kitti ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4849-3265, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494 and Fekete-Frojimovics, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1642-6615 (2024) Interpretation and Practice of Sustainable Tourism Among Accommodation Providers. Tourism: An International Interdisciplinary Journal, 72 (3). pp. 353-364. DOI 10.37741/t.72.3.5

Boros, Kitti (2022) Kiemelt hivatásturisztikai szálláshelyek vizsgálata a magyar vidéken. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 102-117. . ISBN 9786155075674

Bajor, Zoltán and Boros, Kitti and Keller, Krisztina and Kiss, Veronika and Pataki, György and Zsóka, Ágnes and Gergely, Károly and Hegedűs, Sára and Kiss, Kornélia and Liska, Márton and Prihoda, Gábor (2021) Strategy for developing cycling tourism and ecotourism along the Rákos-stream, considering applied ecosystem services. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-894-7

Boros, Kitti ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4849-3265 and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2023) The effects of virtual business events on attitudes and behavioural intentions of Generation Z. Marketing és Menedzsment, 57 (3). pp. 27-35. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.03.03

Boros, Kitti and Keller, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 (2023) The effects of virtual business events on attitudes and behavioural intentions of Generation Z. Marketing & Menedzsment, 57 (3). pp. 27-35. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.03.03

Fekete, Balázs and Boros, Kitti (2024) Travel through dynamic landscapes: Exploring key factors in developing visual identities for destination brands. Turizmus Bulletin, 24 (3). pp. 15-22. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n3.2

Boros, Kitti and Jászberényi, Melinda (2023) Turisztikai imázselemzés a 2023. évi Európa Kulturális Fővárosa projekt nyertes városainak körében. Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok, 8 (1). pp. 77-93.

Mitev, Ariel Zoltán and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra and Boros, Kitti, eds. (2021) “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635038718

This list was generated on Sun Dec 22 01:56:18 2024 UTC.