Number of items: 1.
    Csuvár, Ádám  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2401-6667 and Zilahy, Gyula
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2401-6667 and Zilahy, Gyula  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2175-1271
  
(2024)
Új szerepben a fogyasztók – A prosumption vállalati vonatkozásai.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (12).
    
     pp. 61-72.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.12.05
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2175-1271
  
(2024)
Új szerepben a fogyasztók – A prosumption vállalati vonatkozásai.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (12).
    
     pp. 61-72.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.12.05
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:56:40 2025 UTC.