Number of items: 10.
Fodor, Szabina
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912 and Barna, Balázs
(2022)
A nagy szabadulás? Csapatépítő megoldások a covid-19 járvány alatt.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(12).
pp. 18-29.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.02
Abaffy, József and Fodor, Szabina
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912
(2021)
ABS-Based Direct Method for Solving Complex Systems of Linear Equations.
Mathematics, 9
(19).
DOI https://doi.org/10.3390/math9192527
Brunner, Csaba, Kő, Andrea and Fodor, Szabina
(2022)
An Autoencoder-Enhanced Stacking Neural Network Model for Increasing the Performance of Intrusion Detection.
Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research, 12
(2).
pp. 149-163.
DOI https://doi.org/10.2478/jaiscr-2022-0010
Fodor, Szabina
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912 and Barna, Balázs
(2020)
An empirical study on factors affecting user engagement in a gamified team building environment.
International Journal of Serious Games, 7
(3).
pp. 81-95.
DOI 10.17083/ijsg.v7i3.355
Gelei, Andrea
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8861-8275, Fodor, Szabina
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912 and Ternai, Katalin
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4832-8975
(2023)
Az ipar 4.0 felkészültség értékelési rendszere a témamodellezés segítségével – középpontban a kis- és középvállalatok.
Közgazdasági Szemle, 70
(11).
pp. 1230-1260.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.11.1230
Fodor, Szabina, Borbásné Szabó, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1266-2461 and Ternai, Katalin
(2021)
Competence-Oriented, Data-Driven Approach for Sustainable Development in University-Level Education.
Sustainability, 13
(17).
DOI https://doi.org/10.3390/su13179977
Fodor, Szabina
(2020)
Feladatgyűjtemény az Internet alkalmazásfejlesztés tantárgy elsajátításához.
Budapesti Corvinus Egyetem.
Barna, Balázs and Fodor, Szabina
(2018)
Gamifikált közösségi megoldás használata a kedvezőbb munkahelyi légkör kialakítása érdekében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49
(3).
pp. 2-10.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.03.01
Kovács, László, Fodor, Szabina and Vas, Réka
(2021)
Miről árulkodnak az osztályzatok?
STATISZTIKAI SZEMLE, 99
(11).
pp. 1080-1108.
DOI 10.20311/stat2021.11.hu1080
Sarró-Oláh, Bernadett
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-2940-3376 and Fodor, Szabina
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912
(2024)
Optimising Educational Outcomes: Data and Process Analysis Approaches with Attention to Self-Directed Learning.
International Journal of Academic Studies in Science and Education, 2
(1).
pp. 1-19.
DOI https://doi.org/10.55549/ijasse.12
This list was generated on Sat Mar 1 01:55:19 2025 UTC.