Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 9.

Fodor, Szabina ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912 and Barna, Balázs (2022) A nagy szabadulás? Csapatépítő megoldások a covid-19 járvány alatt. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (12). pp. 18-29. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.02

Abaffy, József and Fodor, Szabina ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912 (2021) ABS-Based Direct Method for Solving Complex Systems of Linear Equations. Mathematics, 9 (19). DOI https://doi.org/10.3390/math9192527

Brunner, Csaba, Kő, Andrea and Fodor, Szabina (2022) An Autoencoder-Enhanced Stacking Neural Network Model for Increasing the Performance of Intrusion Detection. Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research, 12 (2). pp. 149-163. DOI https://doi.org/10.2478/jaiscr-2022-0010

Gelei, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8861-8275, Fodor, Szabina ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912 and Ternai, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4832-8975 (2023) Az ipar 4.0 felkészültség értékelési rendszere a témamodellezés segítségével – középpontban a kis- és középvállalatok. Közgazdasági Szemle, 70 (11). pp. 1230-1260. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.11.1230

Fodor, Szabina, Borbásné Szabó, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1266-2461 and Ternai, Katalin (2021) Competence-Oriented, Data-Driven Approach for Sustainable Development in University-Level Education. Sustainability, 13 (17). DOI https://doi.org/10.3390/su13179977

Fodor, Szabina (2020) Feladatgyűjtemény az Internet alkalmazásfejlesztés tantárgy elsajátításához. Budapesti Corvinus Egyetem.

Barna, Balázs and Fodor, Szabina (2018) Gamifikált közösségi megoldás használata a kedvezőbb munkahelyi légkör kialakítása érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (3). pp. 2-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.03.01

Kovács, László, Fodor, Szabina and Vas, Réka (2021) Miről árulkodnak az osztályzatok? STATISZTIKAI SZEMLE, 99 (11). pp. 1080-1108. DOI 10.20311/stat2021.11.hu1080

Sarró-Oláh, Bernadett ORCID: https://orcid.org/0009-0009-2940-3376 and Fodor, Szabina ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5459-7912 (2024) Optimising Educational Outcomes: Data and Process Analysis Approaches with Attention to Self-Directed Learning. International Journal of Academic Studies in Science and Education, 2 (1). pp. 1-19. DOI https://doi.org/10.55549/ijasse.12

This list was generated on Fri Nov 22 01:55:24 2024 UTC.