Number of items: 5.
Gál, Péter
(2020)
A földrajzi árujelzők szerepe a magyar borpiacon = The role of geographical indications in the Hungarian wine market.
Statisztikai Szemle, 98
(3).
pp. 242-267.
DOI https://doi.org/10.20311/stat2020.3.hu0242
Bozóki, Sándor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4170-4613, Gál, Péter, Marosi, István and Weakley, William D.
(2019)
Domination of the rectangular queen's graph.
Electronic Journal of Combinatorics, 26
(4).
DOI https://doi.org/10.37236/6026
Török, Áron ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Koleticsné Lükő, Annaróza and Gál, Péter
(2021)
Földrajzi Árujelzők Magyarországon – Mi várható a magyar cseresznye ágazatban? : Geographical Indications in Hungary –what can be expected in the Hungarian cherry industry?
Köz-gazdaság, 16
(4).
pp. 223-236.
DOI 10.14267/RETP2021.04.13
Gál, Péter
(2020)
Kilátás a Világgazdaságra. Simai’90 = View on the World Economy. Simai’90.
Köz-gazdaság, 15
(1).
pp. 6-10.
DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.01.01
Gál, Péter, Jámbor, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8089-7222 and Kovács, Sándor
(2021)
Regional determinants of Hungarian wine prices: The role of geographical indications, objective quality and individual reputation.
Wine Economics and Policy, 10
(1).
pp. 119-132.
DOI https://doi.org/10.36253/wep-8880
This list was generated on Fri Nov 22 01:54:39 2024 UTC.