Browse by Person
Number of items: 5. Gálik, Mihály (2018) A média átalakulása. A tömegmédiától a digitális hálózati médiáig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 58-66. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.07 Nyirő, Nóra and Gálik, Mihály (2014) Introduction. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.01 Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000 and Gálik, Mihály (2024) Managing Competition Between Legacy Television Services and Video Streaming Platforms in Hungary in the Early 2020s – a Case Study. International Journal on Media Management . DOI 10.1080/14241277.2024.2386660 Gálik, Mihály and Bartók, István (2006) Vállalatkormányzás a magyar médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (1). pp. 17-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.01.03 Gálik, Mihály (2018) „Emitt a gépek s számok titkai!”– Töprengések a hírmédiában megjelenő kommunikációs buborékról. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-16. . ISBN 978-963-503-751-3 |