Number of items: 1.
    Gera, Anna, Czapp, Nikolett, Domokos, Csenge and Varga, Ágnes  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5982-2832
  
(2023)
Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas.
    Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 20
       (1).
    
     pp. 47-61.
     DOI https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5982-2832
  
(2023)
Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas.
    Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 20
       (1).
    
     pp. 47-61.
     DOI https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:50 2025 UTC.