Number of items: 4.
Harsányi, Dávid, Máté, Zoltán and Zarándné Vámosi, Kornélia
(2021)
A honlapok értékelésének szempontrendszere.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52
(1).
pp. 27-41.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03
Harsányi, Dávid
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Zarándné Vámosi, Kornélia
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2303-5102 and Hlédik, Erika
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151
(2023)
Az egyes generációk borfogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
(7-8).
pp. 44-57.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.07-08.04
Harsányi, Dávid
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Totth, Gedeon, Szabó, Zoltán and Brávácz, Ibolya
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2823-3805
(2022)
Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(8-9).
pp. 162-175.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12
Harsányi, Dávid and Szántó, Szilvia
(2018)
Mérhető a kreativitás?”, avagy a személyiségjegyek és a kreatív teljesítmény közötti összefüggések vizsgálata a gazdasági felsőoktatásban tanulók példáján.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49
(1).
pp. 13-18.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.02
This list was generated on Sat Mar 1 01:57:43 2025 UTC.