Number of items: 5.
Hartyándi, Mátyás
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663
(2022)
Játékos megoldások a hibrid humán- és szervezetfejlesztési szolgáltatásokban : Feltáró esettanulmány egy magyar vegyes tanulási platformról.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(12).
pp. 3-17.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.01
Turi, Bálint Márk and Hartyándi, Mátyás
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663
(2023)
Playing With The Fictitious “I” : Early Forms of Educational Role-playing in Hungary, 1938-1978.
International Journal of Role-Playing, 2023
(14).
pp. 47-60.
Hartyándi, Mátyás
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663 and Van Bilsen, Gijs
(2024)
Playing with Leadership : A Multiple Case Study of Leadership Development Larps.
International Journal of Role-Playing, 17
(15).
pp. 142-177.
DOI 10.33063/ijrp.vi15.327
Hartyándi, Mátyás
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663
(2024)
Szerepjáték vagy RPG? : A szerepjátszás eredete, kutatása és alkalmazása.
Kortárs, 2023
(10).
pp. 11-29.
Hartyándi, Mátyás
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663
(2021)
Videójátékok, szimulációk és a tapasztalati tanulás kapcsolata : avagy, Lehetséges Minecraftot játszva tanulni?
In Medias Res, 10
(1).
pp. 39-55.
This list was generated on Sat Mar 1 01:57:26 2025 UTC.