Browse by Person
Number of items: 6. Bajor, Zoltán and Boros, Kitti and Keller, Krisztina and Kiss, Kornélia and Pataki, György and Zsóka, Ágnes and Gergely, Károly and Hegedűs, Sára and Kiss, Veronika and Liska, Márton and Prihoda, Gábor (2021) A kerékpáros turizmus és ökoturizmus fejlesztési stratégiája a Rákos-patak mentén az ökoszisztéma szolgáltatások keretrendszerében. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-895-4 Hegedűs, Sára, Kiss, Kornélia and Kovács, Edina (2023) A környezettudatos fogyasztói magatartás turisztikai aspektusai. Turizmus Bulletin, 23 (1). pp. 15-24. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n1.2 Hegedűs, Sára and Kasza-Kelemen, Kata and Nagy, Ildikó Réka and Pataki, György and Pinke-Sziva, Ivett and Varga, Ákos (2021) Guidelines for Ecosystem Services Based Ecotourism Strategy. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest. Hegedűs, Sára ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6169-6206, Boros, Kitti ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4849-3265, Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494 and Fekete-Frojimovics, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1642-6615 (2024) Interpretation and Practice of Sustainable Tourism Among Accommodation Providers. Tourism: An International Interdisciplinary Journal, 72 (3). pp. 353-364. DOI 10.37741/t.72.3.5 Bajor, Zoltán and Boros, Kitti and Keller, Krisztina and Kiss, Veronika and Pataki, György and Zsóka, Ágnes and Gergely, Károly and Hegedűs, Sára and Kiss, Kornélia and Liska, Márton and Prihoda, Gábor (2021) Strategy for developing cycling tourism and ecotourism along the Rákos-stream, considering applied ecosystem services. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest. DOI 10.14267/978-963-503-894-7 Kiss, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Hegedűs, Sára and Fekete, Réka (2021) „Maradj szépen otthon!” – Az X-, az Y- és a Z-generáció szabadidősport-fogyasztási szokásai a COVID-19 pandémia tükrében = "Keep calm and stay at home!" – Recreational sport consumer behaviour of Generations X, Y and Z in the light of the COVID-19 pandemic. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 51-60. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.05 |