Number of items: 7.
    Berki-Süle, Margit  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3322-4628 and Hlédik, Erika
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3322-4628 and Hlédik, Erika  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151
  
(2024)
#Reklám megfelelés és felelősség – Az influenszermarketing sötét oldala.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (10).
    
     pp. 33-47.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.10.03
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151
  
(2024)
#Reklám megfelelés és felelősség – Az influenszermarketing sötét oldala.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (10).
    
     pp. 33-47.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.10.03
  
  
    Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Simon, Judit  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Hlédik, Erika
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Hlédik, Erika  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 and Neumann-Bódi, Edit
  
(2021)
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
    Marketing és Menedzsment, 55
       (k.sz.).
    
     pp. 31-40.
     DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 and Neumann-Bódi, Edit
  
(2021)
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
    Marketing és Menedzsment, 55
       (k.sz.).
    
     pp. 31-40.
     DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03
  
  
    Mandják, Tibor  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Szalkai, Zsuzsanna
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Szalkai, Zsuzsanna  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341, Hlédik, Erika
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341, Hlédik, Erika  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471
  
(2022)
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
       (7).
    
     pp. 19-30.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471
  
(2022)
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
       (7).
    
     pp. 19-30.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
  
  
    Harsányi, Dávid  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Zarándné Vámosi, Kornélia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Zarándné Vámosi, Kornélia  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2303-5102 and Hlédik, Erika
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2303-5102 and Hlédik, Erika  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151
  
(2023)
Az egyes generációk borfogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
       (7-8).
    
     pp. 44-57.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.07-08.04
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151
  
(2023)
Az egyes generációk borfogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
       (7-8).
    
     pp. 44-57.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.07-08.04
  
  
    Derecskei, Anita, Hámori, Balázs, Hlédik, Erika, Rosta, Miklós, Szabó, Katalin and Tóth, László
  
(2012)
Innovációs verseny – Esélyek és korlátok.
    
    
    Aula, Budapest.
    .  ISBN 978-963-339-037-5
    
  
  
    Gönczi, Kinga and Hlédik, Erika
  
(2020)
Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése – két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel = Increasing the efficiency of online shopping process – comparing website usability of two webshops using eye tracking research.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (3).
    
     pp. 56-66.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.06
  
  
    Hlédik, Erika
  
(2015)
Terméktulajdonságokkal kapcsolatos preferenciák stabilitásának vizsgálata a mobiltelefon példáján.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46
       (2).
    
     pp. 25-34.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2015.02.03
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:29 2025 UTC.