Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 7.

Berki-Süle, Margit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3322-4628 and Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 (2024) #Reklám megfelelés és felelősség – Az influenszermarketing sötét oldala. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (10). pp. 33-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.10.03

Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 and Neumann-Bódi, Edit (2021) A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Marketing és Menedzsment, 55 (k.sz.). pp. 31-40. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03

Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Szalkai, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 (2022) A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 19-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03

Harsányi, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Zarándné Vámosi, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2303-5102 and Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 (2023) Az egyes generációk borfogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (7-8). pp. 44-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.07-08.04

Derecskei, Anita, Hámori, Balázs, Hlédik, Erika, Rosta, Miklós, Szabó, Katalin and Tóth, László (2012) Innovációs verseny – Esélyek és korlátok. Aula, Budapest. . ISBN 978-963-339-037-5

Gönczi, Kinga and Hlédik, Erika (2020) Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése – két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel = Increasing the efficiency of online shopping process – comparing website usability of two webshops using eye tracking research. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 56-66. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.06

Hlédik, Erika (2015) Terméktulajdonságokkal kapcsolatos preferenciák stabilitásának vizsgálata a mobiltelefon példáján. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (2). pp. 25-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.02.03

This list was generated on Fri Nov 22 01:55:38 2024 UTC.