Number of items: 7.
Berki-Süle, Margit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3322-4628 and Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151
(2024)
#Reklám megfelelés és felelősség – Az influenszermarketing sötét oldala.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
(10).
pp. 33-47.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.10.03
Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 and Neumann-Bódi, Edit
(2021)
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
Marketing és Menedzsment, 55
(k.sz.).
pp. 31-40.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03
Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Szalkai, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471
(2022)
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 19-30.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
Harsányi, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Zarándné Vámosi, Kornélia ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2303-5102 and Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151
(2023)
Az egyes generációk borfogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
(7-8).
pp. 44-57.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.07-08.04
Derecskei, Anita, Hámori, Balázs, Hlédik, Erika, Rosta, Miklós, Szabó, Katalin and Tóth, László
(2012)
Innovációs verseny – Esélyek és korlátok.
Aula, Budapest.
. ISBN 978-963-339-037-5
Gönczi, Kinga and Hlédik, Erika
(2020)
Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése – két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel = Increasing the efficiency of online shopping process – comparing website usability of two webshops using eye tracking research.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(3).
pp. 56-66.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.06
Hlédik, Erika
(2015)
Terméktulajdonságokkal kapcsolatos preferenciák stabilitásának vizsgálata a mobiltelefon példáján.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46
(2).
pp. 25-34.
DOI 10.14267/VEZTUD.2015.02.03
This list was generated on Sun Dec 22 01:57:06 2024 UTC.