Browse by Person
Number of items: 3. Honti, Tamás (2021) A tények nem makacs dolgok. Politikai marketing és választói heurisztikák. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (6). pp. 18-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.06.02 Honti, Tamás ORCID: https://orcid.org/0009-0006-3132-4501 (2024) Politikai termékek és választói klaszterek a 2022-es országgyűlési választáson. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (1). pp. 39-51. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.01.04 Honti, Tamás (2022) Világok harca - Fókuszcsoportos kutatás az előválasztáson részt vevő miniszterelnök-jelöltek imázsáról a fiatalok körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (6). pp. 26-39. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.06.03 |