Number of items: 3.
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Kisfalusi, Dorottya
  
(2024)
Are separate classrooms inherently unequal? The effect of within-school sorting on the socioeconomic test score gap in Hungary.
    Economics of Education Review, 103
      .
    
    
     DOI 10.1016/j.econedurev.2024.102582
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Kisfalusi, Dorottya
  
(2024)
Are separate classrooms inherently unequal? The effect of within-school sorting on the socioeconomic test score gap in Hungary.
    Economics of Education Review, 103
      .
    
    
     DOI 10.1016/j.econedurev.2024.102582
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Lindner, Attila
  
(2022)
Oksági kérdések vizsgálata megfigyeléses adatokon – A 2021. évi közgazdasági Nobel-díjasok
munkássága.
    Hitelintézeti Szemle, 21
       (1).
    
     pp. 141-163.
     DOI https://doi.org/10.25201/HSZ.21.1.141
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Lindner, Attila
  
(2022)
Oksági kérdések vizsgálata megfigyeléses adatokon – A 2021. évi közgazdasági Nobel-díjasok
munkássága.
    Hitelintézeti Szemle, 21
       (1).
    
     pp. 141-163.
     DOI https://doi.org/10.25201/HSZ.21.1.141
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Horváth, Hedvig
  
(2022)
Tanári eredményesség és tanár–diák
összepárosítás az általános iskolákban: Empirikus mintázatok három magyarországi tankerület
adatai alapján.
    Közgazdasági Szemle, 69
       (11).
    
     pp. 1377-1406.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ .2022.11.1377
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Horváth, Hedvig
  
(2022)
Tanári eredményesség és tanár–diák
összepárosítás az általános iskolákban: Empirikus mintázatok három magyarországi tankerület
adatai alapján.
    Közgazdasági Szemle, 69
       (11).
    
     pp. 1377-1406.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ .2022.11.1377
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:22 2025 UTC.