Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 6.

Hubert, Jozsef (2017) Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.06

Hubert, Jozsef (2018) Corporate self-disclosure in social media. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (11). pp. 2-11. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.11.01

Hubert, Jozsef (2015) Enhancing Promotional Strategies through the Use of Web 2.0. Corvinus Marketing Studies, 2015 (1). pp. 1-15.

Hubert, Jozsef (2016) Marketingmérés – két eset az on-line marketing világából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 41-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.04

Hubert, Jozsef ORCID: https://orcid.org/0009-0007-3458-0487, Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 and Bauer, András (2025) Stylistic Signals in Professional and Amateur Language Used in C2C Markets. International Journal of Consumer Studies, 49 (6). DOI 10.1111/ijcs.70137

Hubert, Jozsef (2023) „Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt a cikket!” - A belső marketing szerepe a szervezetek környezetvédelmi erőfeszítéseinek közvetítésében és hatása a fiatal munkavállalók elégedettségére. Marketing & Menedzsment, 57 (3). pp. 58-67. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.03.06

This list was generated on Fri Dec 12 01:57:51 2025 UTC.