Number of items: 7.
Imre, Tamás
(1996)
A részvénytulajdonosi értékképzés módszere mint a stratégiai menedzsment fontos eszköze.
Vezetéstudomány, 27
(7-8).
pp. 59-72.
Imre, Tamás
(1996)
A szcenárió-tervezés mint a stratégiaalkotás része.
Vezetéstudomány, 27
(4).
pp. 36-52.
Ábry, Gyöngyvér, Rakonczai, Gábor and Imre, Tamás
(1999)
Az országkockázatok figyelembevételének módszerei vállalatok esetében.
Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30
(5).
pp. 2-12.
Imre, Tamás
(2004)
Balanced scorecard: Hogyan lehet valóban kiegyensúlyozottá tenni?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35
(3).
pp. 19-28.
Imre, Tamás and Weisz, Zsuzsanna
(1996)
Mi az üzlet? Az üzlet, üzleti egység, stratégiai üzleti terület és stratégiai üzleti egység fogalmak értelmezése.
Vezetéstudomány, 27
(11).
pp. 3-17.
Imre, Tamás
(1995)
Stratégiai szövetség, mint a versenyhelyzet javításának egyik eszköze.
Vezetéstudomány, 26
(9).
pp. 27-35.
Imre, Tamás
(1998)
Szinergia-menedzsment mint a tartós stratégiai versenyelőny megszerzésének egyik módja.
Vezetéstudomány, 29
(11).
pp. 20-38.
This list was generated on Fri Nov 22 01:55:39 2024 UTC.