Number of items: 2.
    Jakopánecz, Eszter
  
(2015)
A marketing elszámoltathatóságának problémája.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46
       (5).
    
     pp. 45-54.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2015.05.05
  
  
    Lányi, Beatrix  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9902-1439, Jakopánecz, Eszter
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9902-1439, Jakopánecz, Eszter  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5032-1115, Csóka, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5032-1115, Csóka, László  ORCID: https://orcid.org/0009-0005-1255-198X and Neulinger, Ágnes
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-1255-198X and Neulinger, Ágnes  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761
  
(2024)
Versengő szempontok a magyarok élelmiszer és háztartási cikk fogyasztásában – Az árérzékenység és a környezettudatosság fontossága.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (1).
    
     pp. 27-38.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.01.03
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761
  
(2024)
Versengő szempontok a magyarok élelmiszer és háztartási cikk fogyasztásában – Az árérzékenység és a környezettudatosság fontossága.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (1).
    
     pp. 27-38.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.01.03
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:56:28 2025 UTC.