Browse by Person
Number of items: 3. Jenes, Barbara (2014) Az országimázs és országmárka mérése a településmarketingben. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 47-54. . ISBN 978-963-503-564-6 Wimmer, Ágnes and Novák, Zsuzsanna and Bartus, Tamás and Jenes, Barbara, eds. (2011) Közgáz diáktudós – Üzleti modellek, gazdasági és társadalmi hatások. Válogatás a BCE tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár . Budapesti Corvinus Egyetem, Alinea Kiadó, Budapest. . ISBN 978-963-9659-69-8 Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0 |