Number of items: 4.
    Kéri, Anita  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600 and Berki, Boglárka
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600 and Berki, Boglárka  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9850-376X
  
(2025)
A hallgatói jelentkezési számok mögött meghúzódó indokok vizsgálata a felsőoktatási szolgáltatásminőség tükrében.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (2).
    
     pp. 15-29.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.02.02
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9850-376X
  
(2025)
A hallgatói jelentkezési számok mögött meghúzódó indokok vizsgálata a felsőoktatási szolgáltatásminőség tükrében.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (2).
    
     pp. 15-29.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.02.02
  
  
    Kéri, Anita  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600
  
(2021)
Külföldi hallgatók elégedettségét és lojalitását befolyásoló tényezők feltárása a Szegedi Tudományegyetemen. 
Kizárólag az egyetemi tényezők számítanak?
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52
       (8-9).
    
     pp. 48-62.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2021.09.04
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600
  
(2021)
Külföldi hallgatók elégedettségét és lojalitását befolyásoló tényezők feltárása a Szegedi Tudományegyetemen. 
Kizárólag az egyetemi tényezők számítanak?
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52
       (8-9).
    
     pp. 48-62.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2021.09.04
  
  
    Kéri, Anita  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600 and Prónay, Szabolcs
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600 and Prónay, Szabolcs  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822
  
(2022)
Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatóI visszajelzések.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
       (12).
    
     pp. 30-44.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.03
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822
  
(2022)
Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatóI visszajelzések.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
       (12).
    
     pp. 30-44.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.03
  
  
    Kéri, Anita
  
(2019)
Nemzetközi hallgatói motivációk, elvárások, elégedettség és lojalitás – kvalitatív longitudinális kutatás a Szegedi Tudományegyetemen mesterképzést végzett hallgatók körében.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50
       (1).
    
     pp. 41-54.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.04
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:56:18 2025 UTC.