Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 4.

Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2016) Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (12). pp. 83-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.08

Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2018) Bizalom a zűrzavarban: Avagy hogyan módosítják a bizalom információ észlelésre gyakorolt hatását a piaci turbulencia és a vállalaton belüli változások? = Role of trust in turmoil: How do market turbulence and structural fluctuations moderate the effect of trust on perception of information quality? In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 425-433. . ISBN 978-80-8122-236-8

Katona, Ádám ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6530-7869 (2022) Customer Involvement. A Systematic Literature Review of the Definition, Measurement, and Innovation Outcomes. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (5). pp. 59-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.05.05

Pörzse, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5417-9681, Katona, Ádám and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2025) The impact of customer involvement of innovation outcomes : The role of moderator variables. Society and Economy . DOI https://doi.org/10.1556/204.2025.00001

This list was generated on Fri Apr 25 01:56:30 2025 UTC.