Number of items: 3.
Keszey, Tamara and Katona, Ádám
(2016)
Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47
(12).
pp. 83-96.
DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.08
Keszey, Tamara and Katona, Ádám
(2018)
Bizalom a zűrzavarban: Avagy hogyan módosítják a bizalom információ észlelésre gyakorolt hatását
a piaci turbulencia és a vállalaton belüli változások? =
Role of trust in turmoil: How do market turbulence and structural fluctuations moderate the
effect of trust on perception of information quality?
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 425-433.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Katona, Ádám ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6530-7869
(2022)
Customer Involvement. A Systematic Literature Review of the Definition, Measurement, and Innovation Outcomes.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(5).
pp. 59-69.
DOI 10.14267/VEZTUD.2022.05.05
This list was generated on Sun Dec 22 01:55:51 2024 UTC.