Number of items: 4.
    Gyurics, Józsa, Markos-Kujbus, Éva  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4682-3072 and Komár, Zita
  
(2024)
E-WOW és SFV találkozása... avagy, Fogyasztói véleményekre épülő rövid formátumú TikTok videók tatalomelemzése.
    Jel-kép : kommunikáció, közvélemény, média, 2024
       (1).
    
     pp. 13-32.
     DOI 10.20520/JEL-KEP.2024.1.13
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4682-3072 and Komár, Zita
  
(2024)
E-WOW és SFV találkozása... avagy, Fogyasztói véleményekre épülő rövid formátumú TikTok videók tatalomelemzése.
    Jel-kép : kommunikáció, közvélemény, média, 2024
       (1).
    
     pp. 13-32.
     DOI 10.20520/JEL-KEP.2024.1.13
  
  
    Horváth, Dóra  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095, Ásványi, Katalin
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095, Ásványi, Katalin  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000, Faludi, Julianna, Galla, Daniella, Komár, Zita, Markos-Kujbus, Éva and Simay, Attila Endre
  
(2022)
Future outlooks of post-pandemic
education based on student experiences of the
virtual university.
    Society and Economy, 44
       (1).
    
     pp. 2-21.
     DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00026
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000, Faludi, Julianna, Galla, Daniella, Komár, Zita, Markos-Kujbus, Éva and Simay, Attila Endre
  
(2022)
Future outlooks of post-pandemic
education based on student experiences of the
virtual university.
    Society and Economy, 44
       (1).
    
     pp. 2-21.
     DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00026
  
  
    Komár, Zita
  
(2019)
Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika
szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése.
    
      In:  
      DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről.
    
    
    Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 76-96.
    .  ISBN 978-963-503-798-8
    
  
  
    Ásványi , Katalin and Komár, Zita
  
(2018)
Zöld szálloda - örökzöld imázs:
A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése
fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = 
Green Hotel - Evergreen Image:
Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel
Webpage Communication based on a Qualitative Research.
    
      In:  
      A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
    
    
    Selye János Egyetem, Komárom, pp. 265-276.
    .  ISBN 978-80-8122-236-8
    
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:16 2025 UTC.