Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 3.

Horváth, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000, Faludi, Julianna, Galla, Daniella, Komár, Zita, Markos-Kujbus, Éva and Simay, Attila Endre (2022) Future outlooks of post-pandemic education based on student experiences of the virtual university. Society and Economy, 44 (1). pp. 2-21. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00026

Komár, Zita (2019) Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 76-96. . ISBN 978-963-503-798-8

Ásványi , Katalin and Komár, Zita (2018) Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 265-276. . ISBN 978-80-8122-236-8

This list was generated on Fri May 3 01:54:38 2024 UTC.