Browse by Person
Number of items: 3. Lehota, József (2011) Agárdi Irma: Kiskereskedelmi marketing és menedzsment (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (5). pp. 65-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.05.06 Buda, Gabriella, Pethes, Barbara, Karajánnisz, Manolisz and Lehota, József (2018) Magyarországi lakosok nyitottsága a megosztáson alapuló szolgáltatások iránt szocio-demográfiai tényezők mentén = Hungarian residents’ openness for sharing-based services along socio-demographic factors. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 83-95. . ISBN 978-80-8122-236-8 Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0 |