Number of items: 11.
    Málovics, György, Juhász, Judit, Hajdu, Katalin and Gyarmati, László
  
(2016)
Az egyetemek környezeti fenntarthatóságának megközelítései – a Szegedi Tudományegyetem esetén keresztül.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47
       (6).
    
     pp. 16-29.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2016.06.02
  
  
    Málovics, György, Bajmócy, Zoltán, Csernák, Janka, Fehér, Bori, Frigyik, Márta, Juhász, Judit, Matolay, Réka, Müllner, András and Szerencsés, Rita
  
(2024)
Az egyetemi közösségi szerepvállalás lehetséges szerepe a társadalmi innovációk létrehozásában hazai kontextusban = The potential role of university community engagement in supporting social innovation in Hungary.
    Tér és Társadalom, 38
       (2).
    
     pp. 71-102.
     DOI https://doi.org/10.17649/TET.38.2.3531
  
  
    Málovics, György, Bajmócy, Zoltán, Csernák, Janka, Fehér, Borbála, Frigyik, Márta  ORCID: https://orcid.org/0009-0008-2397-9713, Juhász, Judit, Matolay, Réka
ORCID: https://orcid.org/0009-0008-2397-9713, Juhász, Judit, Matolay, Réka  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5060-0336, Müllner, András
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5060-0336, Müllner, András  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3303-8171 and Szerencsés, Rita
  
(2024)
Az egyetemi közösségi szerepvállalás lehetséges szerepe a társadalmi innovációk létrehozásában hazai kontextusban [=The potential role of university community engagement in supporting social innovation in Hungary].
    Tér és Társadalom, 38
       (2).
    
     pp. 71-102.
     DOI 10.17649/TET.38.2.3531
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3303-8171 and Szerencsés, Rita
  
(2024)
Az egyetemi közösségi szerepvállalás lehetséges szerepe a társadalmi innovációk létrehozásában hazai kontextusban [=The potential role of university community engagement in supporting social innovation in Hungary].
    Tér és Társadalom, 38
       (2).
    
     pp. 71-102.
     DOI 10.17649/TET.38.2.3531
  
  
    Málovics, György and Pataki, György
  
(2022)
Az ökológiai közgazdaságtan mint közpolitikai tudomány.
    Kovász, 26
       (1-4).
    
     pp. 1-9.
     DOI 10.14267/kov.2022e14
  
  
    Juhász, Judit, Málovics, György  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588 and Bajmócy, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588 and Bajmócy, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2021)
Co-Creation, Reflection, and Transformation. 
The Social Impact of a Service-Learning Course at the University of Szeged.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (7).
    
     pp. 6-17.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2021.07.02
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2021)
Co-Creation, Reflection, and Transformation. 
The Social Impact of a Service-Learning Course at the University of Szeged.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (7).
    
     pp. 6-17.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2021.07.02
  
  
    Málovics, György  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Juhász, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Juhász, Judit  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5765-6575 and Bajmócy, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5765-6575 and Bajmócy, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2024)
Egyetemi közösségi szerepvállalás és fenntarthatósági változás – A gazdasági felsőoktatási képzőhelyek lehetőségei és korlátai.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (6).
    
     pp. 54-68.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.06.05
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4462-0469
  
(2024)
Egyetemi közösségi szerepvállalás és fenntarthatósági változás – A gazdasági felsőoktatási képzőhelyek lehetőségei és korlátai.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (6).
    
     pp. 54-68.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.06.05
  
  
    Tóth, Mónika, Málovics, György and Tóth, István János
  
(2009)
Fenntarthatóság – fenntartható fogyasztás –
egyetemi hallgatók fogyasztásának vizsgálata alapján.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40
       (9).
    
     pp. 41-53.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2009.09.04
  
  
    Málovics, György
  
(2012)
Környezetvédelem vagy társadalmi igazságosság? A környezeti igazságosság koncepciójának értelmezési lehetőségei és hazai jelentősége.
    Kovász, 16
       (1-4).
    
     pp. 3-31.
    
  
  
    Bajmócy, Zoltán, Gébert, Judit, Málovics, György and Pataki, György
  
(2019)
Miről szól(hatna) a felelősségteljes kutatás és innováció?
    Közgazdasági Szemle, 66
       (3).
    
     pp. 286-304.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2019.3.286
  
  
    Méreiné Berki, Boglárka, Málovics, György  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588 and Mihály, Melinda
  
(2022)
Rendszerszintű átalakulás helyett szakpolitikai reform? – A részvételi akciókutatás társadalmat átalakító ereje és annak korlátai egy megyei jogú város deszegregációs szakpolitikájának tapasztalatain keresztül.
    Kovász
      .
    
     pp. 1-31.
     DOI https://doi.org/10.14267/kov.2022e1
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588 and Mihály, Melinda
  
(2022)
Rendszerszintű átalakulás helyett szakpolitikai reform? – A részvételi akciókutatás társadalmat átalakító ereje és annak korlátai egy megyei jogú város deszegregációs szakpolitikájának tapasztalatain keresztül.
    Kovász
      .
    
     pp. 1-31.
     DOI https://doi.org/10.14267/kov.2022e1
  
  
    Wahyuni, Andi Sri, Málovics, György  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Müllner, András, Fehér, Bori, Csernák, Janka, Juhász, Judit, Frigyik, Márta, Matolay, Réka, Szerencsés, Rita and Bajmócy, Zoltán
  
(2024)
The Role of Boundary Spanners in Institutionalizing University–Community Engagement: Insights from a Hostile Setting : Insights from a Hostile Setting.
    International Journal for Research on Service-Learning and Community Engagement, 12
       (1).
    
     pp. 1-22.
     DOI 10.37333/001c.127562
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6539-8588, Müllner, András, Fehér, Bori, Csernák, Janka, Juhász, Judit, Frigyik, Márta, Matolay, Réka, Szerencsés, Rita and Bajmócy, Zoltán
  
(2024)
The Role of Boundary Spanners in Institutionalizing University–Community Engagement: Insights from a Hostile Setting : Insights from a Hostile Setting.
    International Journal for Research on Service-Learning and Community Engagement, 12
       (1).
    
     pp. 1-22.
     DOI 10.37333/001c.127562
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:18 2025 UTC.