Number of items: 3.
Kaszás, Nikoletta
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5147-2022, Keller, Krisztina
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 and Marton, Zsuzsanna
(2022)
A Covid-19 okozta krízis marketing vetületei a hazai szálláshely szolgáltatók és vendéglátóhelyek körében – értékesítés, kommunikáció és együttműködés.
Tér-Gazdaság-Ember, 10
(3-4).
pp. 53-68.
Marton, Zsuzsanna, Keller, Krisztina
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4408-7940 and Birkner, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2871-8829
(2018)
A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra.
In:
A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárno, pp. 312-327.
. ISBN 9788081222368
Marton, Zsuzsanna, Birkner, Zoltán, Keller, Krisztina and Berkesné Rodek, Nóra
(2018)
A turizmusbiztonságban rejlő marketing és menedzsment implikációk.
Turizmus Bulletin, 18
(2).
pp. 12-20.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n2.2
This list was generated on Sat Mar 1 01:56:08 2025 UTC.