Number of items: 1.
    Forgács, Attila  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7825-0785 and Mohácsi, Anett
  
(2022)
Élelmiszerreklámban előforduló kommunikációs paradoxonok összehasonlító elővizsgálata szemantikus differenciállal.
    Táplálkozásmarketing, 9
       (1).
    
     pp. 17-28.
     DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/1/2
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7825-0785 and Mohácsi, Anett
  
(2022)
Élelmiszerreklámban előforduló kommunikációs paradoxonok összehasonlító elővizsgálata szemantikus differenciállal.
    Táplálkozásmarketing, 9
       (1).
    
     pp. 17-28.
     DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/1/2
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:57:08 2025 UTC.