Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 5.

Molnár, László (1995) A könyvhöz, az olvasáshoz kapcsolódó szokásaink néhány kevéssé ismert részlete. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 67-73.

Molnár, László (1997) A magyar gazdaság mozgásterének várható alakulása, különös tekintettel az EU-integrációra. Vezetéstudomány, 28 (6). pp. 23-30.

Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581, Molnár, László ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9319-2843 and Mursalzade, Hikmat ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6041-8490 (2023) A vevői információminőség észlelését befolyásoló tényezők vizsgálata – A bizalom, szervezeti változások és turbulencia hatása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (12). pp. 14-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.12.02

Molnár, László, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Frau, Moreno (2024) Developing a deeper understanding of actionable customer feedback : A systematic literature review. Society and Economy . DOI https://doi.org/10.1556/204.2024.00011

Mursalzade, Hikmat ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6041-8490, Molnár, László ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9319-2843 and Saraswati, Haruming S. ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9047-3853 (2023) Digitalization and value co-creation in the context of social entrepreneurship. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (11). pp. 2-14. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.11.01

This list was generated on Fri Nov 22 01:55:39 2024 UTC.