Number of items: 5.
Molnár, László
(1995)
A könyvhöz, az olvasáshoz kapcsolódó szokásaink néhány kevéssé ismert részlete.
Vezetéstudomány, 26
(6).
pp. 67-73.
Molnár, László
(1997)
A magyar gazdaság mozgásterének várható alakulása, különös tekintettel az EU-integrációra.
Vezetéstudomány, 28
(6).
pp. 23-30.
Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581, Molnár, László ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9319-2843 and Mursalzade, Hikmat ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6041-8490
(2023)
A vevői információminőség észlelését befolyásoló tényezők vizsgálata – A bizalom, szervezeti változások és turbulencia hatása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
(12).
pp. 14-23.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.12.02
Molnár, László, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Frau, Moreno
(2024)
Developing a deeper understanding of actionable customer feedback : A systematic literature review.
Society and Economy
.
DOI https://doi.org/10.1556/204.2024.00011
Mursalzade, Hikmat ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6041-8490, Molnár, László ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9319-2843 and Saraswati, Haruming S. ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9047-3853
(2023)
Digitalization and value co-creation in the context of social entrepreneurship.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
(11).
pp. 2-14.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.11.01
This list was generated on Fri Nov 22 01:55:39 2024 UTC.