Number of items: 6.
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel
(2019)
A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling.
Statisztikai Szemle, 97
(9).
pp. 827-854.
DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor
(2017)
Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction.
Society and Economy, 39
(1).
pp. 141-160.
DOI 10.1556/204.2016.004
(In Press)
Pelsőci, Balázs Lajos, Nagy, Ákos and Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353
(2021)
Az értékesítés digitális átalakulása.
Az egyéni és szervezeti technológiaelfogadást meghatározó tényezők empirikus elemzése.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52
(10).
pp. 14-27.
DOI 10.14267/VEZTUD.2021.10.02
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit
(2018)
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak
esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an
integrated model of customer satisfaction, loyalty and value.
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Nagy, Ákos and Krátki, Noémi ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1501-2886
(2024)
Open value creation for the common good : a comprehensive exploration of social innovation in the context of social enterprises.
Social Enterprise Journal
.
DOI https://doi.org/10.1108/SEJ-08-2023-0103
Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067
(2022)
Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 79-93.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
This list was generated on Fri Nov 22 01:55:59 2024 UTC.