Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 6.

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel (2019) A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling. Statisztikai Szemle, 97 (9). pp. 827-854. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2017) Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction. Society and Economy, 39 (1). pp. 141-160. DOI 10.1556/204.2016.004 (In Press)

Pelsőci, Balázs Lajos, Nagy, Ákos and Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353 (2021) Az értékesítés digitális átalakulása. Az egyéni és szervezeti technológiaelfogadást meghatározó tényezők empirikus elemzése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (10). pp. 14-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2021.10.02

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. . ISBN 978-80-8122-236-8

Nagy, Ákos and Krátki, Noémi ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1501-2886 (2024) Open value creation for the common good : a comprehensive exploration of social innovation in the context of social enterprises. Social Enterprise Journal . DOI https://doi.org/10.1108/SEJ-08-2023-0103

Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067 (2022) Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 79-93. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07

This list was generated on Fri Nov 22 01:55:59 2024 UTC.