Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 2.

Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35.

Nagy, Ákos András ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067 (2024) Channel preferences : Unveiling omnichannel behavior in sports and leisure product purchases. Management and Marketing, 19 (4). pp. 667-691. DOI 10.2478/mmcks-2024-0030

This list was generated on Sat Mar 1 01:55:08 2025 UTC.