Browse by Person
Number of items: 7. Horváth, Dóra, Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. . ISBN 9789636423919 Nagy, Gábor and Berács, József (2012) A hazai kis - és középvállalatok teljesítményét befolyásoló stratégiai orientációk (The effect of strategic orientations on the performance of Hungarian SMEs). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 46-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.05 Gyulavári, Tamás and Csepeti, Ádám and Nagy, Gábor (2012) A piacorientáció hatása a vállalati versenyképességre = The Impact of Market Orientation on Competitiveness. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest. Nagy, Gábor (2008) A töretlen fejlődés forrásai az interneten - A Google és a piacorientált vállalati kultúra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 64-73. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.06 Nagy, Gábor and Berács, József (2013) Az exportpiac-orientáció előzményei és annak exportteljesítményre gyakorolt hatása a magyar felsőoktatási intézményekben (Antecedents to the export market orientation of Hungarian higher education institutions, and their export performance consequences). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (2). pp. 2-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.02.01 Berács, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6897-4504 and Nagy, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1810-6893 (2022) Managerial antecedent factors of export market-oriented organizations and their performance consequences – Studying hungarian higher education institutions using a configurational approach. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (11). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.11.01 Hanyecz, Lajos and Nagy, Gábor (1996) Modellekkel támogatott üzleti tervezés egy holding típusú szövetkezetben. Vezetéstudomány, 27 (4). pp. 27-35. |