Number of items: 9.
Nagy, Péter and Tóth, Zsófia
(2012)
"Értelem és érzelem" A lakossági ügyfelek gazdasági magatartása és a bankokkal kapcsolatos attitűdjei ("Sense and sensibility" Retail customer behaviours and attitudes towards banks).
Hitelintézeti Szemle, 11
(spec).
pp. 13-24.
Nagy, Péter and Vecsenyi, János
(1997)
A Vizuál Kft.
Vezetéstudomány, 28
(6).
pp. 49-59.
Nagy, Péter
(2005)
A tudósvállalatok értékelési sajátosságai.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36
(12).
pp. 55-61.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.05
Nagy, Péter
(2011)
A virtuális térben élő fogyasztó – A Second Life hatása a fogyasztói magatartásra (Consumer in the virtual world – Affect of the Second Life to the consumer behavior).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42
(12).
pp. 37-45.
DOI 10.14267/VEZTUD.2011.12.04
Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó
(2015)
A vásárlási élmények fenomenológiai vizsgálata felnőttek és serdülők körében – a Glamour napok esete.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46
(9-10).
pp. 48-56.
DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.05
Nagy, Péter
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2669-0380, Nagy, Adrián Szilárd
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3813-9759 and Tumiwa, Johan Reineer
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3246-0453
(2025)
Decoding the cost factors of blockchain through digital transition – Insights from a systematic literature review of the years 2020-2024.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
(7-8).
pp. 28-41.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.07-08.03
Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó
(2016)
How to Transfer a Coupon-Based Event into a Hedonic Shopping Experience? Retail Branding Implications Based on the Glamour Shopping Days.
Society and Economy, 38
(2).
pp. 219-238.
DOI 10.1556/204.2016.38.2.5
László, Géza and Nagy, Péter
(1999)
Információs forradalom és konvergencia: Távközlési szolgáltatók válaszúton.
Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30
(3).
pp. 2-16.
Zsótér, Boglárka and Nagy, Péter
(2012)
Our Everyday Emotions and Finances – The role money-related attitudes and materialistic orienta-tion play in developing financial culture.
Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 57
(3).
pp. 286-297.
This list was generated on Tue Jul 15 01:56:26 2025 UTC.