Browse by Person
Number of items: 8. Nagy, Péter and Tóth, Zsófia (2012) "Értelem és érzelem" A lakossági ügyfelek gazdasági magatartása és a bankokkal kapcsolatos attitűdjei ("Sense and sensibility" Retail customer behaviours and attitudes towards banks). Hitelintézeti Szemle, 11 (spec). pp. 13-24. Nagy, Péter and Vecsenyi, János (1997) A Vizuál Kft. Vezetéstudomány, 28 (6). pp. 49-59. Nagy, Péter (2005) A tudósvállalatok értékelési sajátosságai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 55-61. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.05 Nagy, Péter (2011) A virtuális térben élő fogyasztó – A Second Life hatása a fogyasztói magatartásra (Consumer in the virtual world – Affect of the Second Life to the consumer behavior). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (12). pp. 37-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.12.04 Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2015) A vásárlási élmények fenomenológiai vizsgálata felnőttek és serdülők körében – a Glamour napok esete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). pp. 48-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.05 Kelemen, Zita, Nagy, Péter and Kemény, Ildikó (2016) How to Transfer a Coupon-Based Event into a Hedonic Shopping Experience? Retail Branding Implications Based on the Glamour Shopping Days. Society and Economy, 38 (2). pp. 219-238. DOI 10.1556/204.2016.38.2.5 László, Géza and Nagy, Péter (1999) Információs forradalom és konvergencia: Távközlési szolgáltatók válaszúton. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (3). pp. 2-16. Zsótér, Boglárka and Nagy, Péter (2012) Our Everyday Emotions and Finances – The role money-related attitudes and materialistic orienta-tion play in developing financial culture. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 57 (3). pp. 286-297. |