Number of items: 1.
    Orehóczki, Zsuzsanna and Török, Anna  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946
  
(2022)
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
       (4).
    
     pp. 17-27.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.02
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946
  
(2022)
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
       (4).
    
     pp. 17-27.
     DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.02
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:57:05 2025 UTC.