Browse by Person
Number of items: 4. Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs (2004) A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 30-37. Gáti, Mirkó (2014) A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? In: "Marketing megújulás". SZTE GTK, Szeged, pp. 1-11. . ISBN 978-963-306-312-5 Piricz, Noémi and Révész, Balázs (2022) A működő smart grid tanulságai egy magyar önkormányzati példán keresztül. Pénzügyi Szemle = Public Finance Quarterly, 67 (3). pp. 398-413. DOI https://doi.org/10.35551/PSZ_2022_3_5 Piricz, Noémi and Révész, Balázs (2022) Lessons Learned from an Operational Smart Grid Through the Example of a Local Government in Hungary. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 67 (3). pp. 496-412. DOI https://doi.org/10.35551/PFQ_2022_3_5 |