Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 10.

Rekettye, Gábor (2016) A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 3-10. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.01

Hetesi, Erzsébet and Rekettye, Gábor (2001) A lakossági ügyfelek lojalításának mérése és elemzése egy magyar energiaszolgáltatónál. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (9). pp. 17-24.

Hetesi, Erzsébet and Rekettye, Gábor (2005) A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében faktoranalízis alapján. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 48-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.06

Rekettye, Gábor (1999) A marketing új korszaka - az értékorientáció. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (6). pp. 43-47.

Rekettye, Gábor and Rekettye ifj., Gábor (2009) A világ jövője – a jövő marketingje. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (2). pp. 2-8. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.02.01

Rekettye, Gábor (2000) A vállalati árpolitika átalakuló feltételei az ezredfordulón. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (9). pp. 20-25.

Rekettye, Gábor (2020) Az ipar 4.0 hatása az árakra és a vállalati árképzés gyakorlatára = The effects of industry 4.0 on prices and price settings. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (4). pp. 15-25. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.04.02

Rekettye, Gábor (2012) Az árak észlelése és értékelése(Perception and Evaluation of Prices). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (5). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.05.01

Rekettye, Gábor and Vörös, József (1998) Egy leáldozófélben levő cég újjászületése: Esettanulmány. Vezetéstudomány, 29 (7-8). pp. 48-61.

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

This list was generated on Sun Dec 22 01:56:09 2024 UTC.