Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 5.

Sajtos, László (2006) A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (3). pp. 18-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.03.02

Berács, József, Keszey, Tamara and Sajtos, László (2002) Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (11). pp. 2-15.

Horváth, Dóra and Sajtos, László (2002) How do mobiles communicate?: The role of product design in product related consumer responses: The case of mobile telephones. Advances in Consumer Research (29). pp. 237-238.

Berács, József, Hooley, Graham, Sajtos, László and Keszey, Tamara (2003) Marketing-erőforrások koncepcionális megközelítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (2). pp. 2-13.

Veres, Zoltán and Sajtos, László (2011) Észlelt kockázat, észlelt érték és projektkompetenciák. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1). pp. 41-51. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.01.04

This list was generated on Fri Nov 22 01:55:56 2024 UTC.