Number of items: 3.
Somogyi, Ildikó
(2013)
Az online fogyasztói elégedettségmérés hatása a vállalatok versenyképességére (Effect of the online-customer satisfaction’s measurement to the corporate’s competitiveness).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44
(3).
pp. 49-60.
DOI 10.14267/VEZTUD.2013.03.05
Somogyi, Ildikó
(2012)
Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából (Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process).
Working Paper.
Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Czakó, Erzsébet and Besenyei, Mónika and Eszlári, Nikolett and Felsmann, Balázs and Gáti, Mirkó and Havran, Zsolt and Jandó, Zoltán and Kiss, Ágnes and Markos-Kujbus, Éva and Melicher, Orsolya and Somogyi, Ildikó
(2012)
Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 4. = Chapters in International Business. Reviews on Selected Papers on International Business 4.
Working Paper.
Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
This list was generated on Fri Nov 22 01:56:54 2024 UTC.