Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 4.

Somosi, Ágnes (2017) A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással. Statisztikai Szemle, 95 (7). pp. 744-764. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.07.hu0744

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2018) A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 191-204. . ISBN 978-80-8122-236-8

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között. Köz-gazdaság, 12 (5). pp. 111-125.

Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2017) The role of economic and psychological costs in service elimination. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.02

This list was generated on Fri May 3 01:53:22 2024 UTC.