Number of items: 6.
    Surman, Vivien  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485 and Böcskei, Elvira
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485 and Böcskei, Elvira  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8312-3908
  
(2025)
A KKV-k fenntartható fejlődési céljait befolyásoló tényezők – Gazdasági, környezeti és társadalmi hatások.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (5).
    
     pp. 13-24.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.05.02
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8312-3908
  
(2025)
A KKV-k fenntartható fejlődési céljait befolyásoló tényezők – Gazdasági, környezeti és társadalmi hatások.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (5).
    
     pp. 13-24.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.05.02
  
  
    Surman, Vivien  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485 and Szabó, Tibor
  
(2020)
A minőség biztosításának kihívásai a magyar felsőoktatásban.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (ksz.).
    
     pp. 101-113.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.KSZ.09
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485 and Szabó, Tibor
  
(2020)
A minőség biztosításának kihívásai a magyar felsőoktatásban.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (ksz.).
    
     pp. 101-113.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.KSZ.09
  
  
    Tóth, Zsuzsanna Eszter and Surman, Vivien  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485
  
(2021)
A szolgáltatásminőség mérésének és értékelésének gyakorlata a felsőoktatásban. Főszerepben a hallgatók.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52
       (11).
    
     pp. 28-44.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.11.03
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485
  
(2021)
A szolgáltatásminőség mérésének és értékelésének gyakorlata a felsőoktatásban. Főszerepben a hallgatók.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52
       (11).
    
     pp. 28-44.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.11.03
  
  
    Surman, Vivien  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485 and Böcskei, Elvira
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485 and Böcskei, Elvira  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8312-3908
  
(2023)
Fenntarthatóság a magyar kis- és középvállalati szektorban.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
       (10).
    
     pp. 15-28.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.10.02
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8312-3908
  
(2023)
Fenntarthatóság a magyar kis- és középvállalati szektorban.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
       (10).
    
     pp. 15-28.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.10.02
  
  
    Kovács, Stefan  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2644-8781, Danó, Györgyi
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2644-8781, Danó, Györgyi  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7877-6410 and Surman, Vivien
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7877-6410 and Surman, Vivien  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485
  
(2025)
Másodlagos fogyasztói szocializáció – Online vásárlás.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (3).
    
     pp. 3-17.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.03.01
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6105-9485
  
(2025)
Másodlagos fogyasztói szocializáció – Online vásárlás.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (3).
    
     pp. 3-17.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.03.01
  
  
    Tóth, Zsuzsanna Eszter and Surman, Vivien
  
(2020)
Szolgáltatásminőség keretrendszer kialakítása és fejlesztése – egy felsőoktatási tantárgy példája = Establishing and improving a service quality framework through – The example of a higher education course.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
       (2).
    
     pp. 2-22.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.01
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:57:57 2025 UTC.