Number of items: 8.
Törőcsik, Mária and Szűcs, Krisztián
(2019)
A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése = The history of lifestyle-based segmentation researches in Hungary.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50
(12).
pp. 99-111.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.09
Lázár, Erika and Szűcs, Krisztián
(2020)
A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre = The current state of neuromarketing and its challenges in sample size, with a particular focus on eye tracking measurements.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(3).
pp. 79-88.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.08
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel
(2019)
A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling.
Statisztikai Szemle, 97
(9).
pp. 827-854.
DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor
(2017)
Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction.
Society and Economy, 39
(1).
pp. 141-160.
DOI 10.1556/204.2016.004
(In Press)
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit
(2018)
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak
esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an
integrated model of customer satisfaction, loyalty and value.
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581
(2022)
Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 2-3.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01
Szűcs, Krisztián
(2016)
Marketingkutatás 2.0.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47
(4).
pp. 67-70.
DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.12
Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067
(2022)
Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 79-93.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
This list was generated on Fri Nov 22 01:57:03 2024 UTC.