Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 4.

Szakály, Orsolya (2023) A gasztronómiai fogyasztók szegmentálása az online aktivitás és az influencerkövetés szemszögéből. Turizmus Bulletin, 23 (1). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n1.1

Pinke-Sziva, Ivett ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Smith, Melanie Kay, Csapody, Bence ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6881-7205 and Szakály, Orsolya (2025) Gastronomy as a special interest tourism product in Budapest. Worldwide Hospitality and Tourism Themes . DOI 10.1108/WHATT-01-2025-0031

Szakály, Orsolya (2022) Segmentation of gastronomic consumers following Instagram influencers based on destination preferences and the effect of Covid-19 on their consumption. Marketing & Menedzsment, 56 (2). pp. 35-46. DOI 10.15170/MM.2022.56.02.04.

Szakály, Orsolya (2020) Vendéglátás és gasztronómia. Budapesti Corvinus Egyetem. ISBN 978-963-503-801-5

This list was generated on Fri Jun 6 01:58:15 2025 UTC.