Number of items: 1.
    Martin, Kíra  ORCID: https://orcid.org/0009-0008-2797-1962 and Szilágyi, Nándor
ORCID: https://orcid.org/0009-0008-2797-1962 and Szilágyi, Nándor  ORCID: https://orcid.org/0009-0006-4710-2313
  
(2024)
A márkaérték bemutatásának kihívásai – Technológiai és luxusmárkák empirikus vizsgálata.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (KSZ).
    
     pp. 30-40.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.KSZ.03
ORCID: https://orcid.org/0009-0006-4710-2313
  
(2024)
A márkaérték bemutatásának kihívásai – Technológiai és luxusmárkák empirikus vizsgálata.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
       (KSZ).
    
     pp. 30-40.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.KSZ.03
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:58:39 2025 UTC.