Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 15.

Szunomár, Ágnes (2019) A digitális nagy ugrás. Lassulás és modernizációs stratégiaváltás Kínában. Közgazdasági Szemle, 64 (12). pp. 1312-1342. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2019.12.1312

Sass, Magdolna, Gál, Zoltán, S. Gubik, Andrea, Szunomár, Ágnes and Túry, Gábor (2022) A koronavírus-járvány kezelése a külföldi tulajdonú magyarországi vállalatoknál. Közgazdasági Szemle, 69 (6). pp. 758-780. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.6.758

Sáfrányné Gubik, Andrea, Tölgyessy Péterné Sass, Magdolna and Szunomár, Ágnes (2020) Asian Foreign Direct Investments in the Visegrad Countries: What Are Their Motivations for Coming Indirectly? Danube: Law and Economics Review, 11 (3). pp. 239-252. DOI https://doi.org/10.2478/danb-2020-0014

Ricz, Judit and Szunomár, Ágnes (2020) Az állam szerepe a feltörekvő multinacionális vállalatok terjeszkedésében. Kína és Brazília esete = The Role of the State in the Global Expansion of EmergingMarkets Multinationals. The Cases of China and Brazil. Külügyi Szemle, 19 (4). pp. 82-104. DOI https://doi.org/10.47707/Kulugyi_Szemle.2020.4.06

Szunomár, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0306-2103, Peragovics, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5954-8164, McCaleb, Agnieszka ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5000-6783 and Song, Wenxuan ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6001-5528 (2023) Az állam által hajtott elektromobilitás: az állam szerepe a kínai elektromosautó-ipar fejlesztésében. Külgazdaság, 67 (7-8). pp. 66-94. DOI https://doi.org/10.47630/KULG.2023.67.7-8.66

Ricz, Judit and Szunomár, Ágnes (2019) Driving forces behind the international expansion strategies of non-European EMNEs – a comparative analysis of the Chinese and Brazilian cases. Köz-gazdaság, 14 (3). pp. 168-189. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.03.12

Szunomár, Ágnes (2019) Emerging Asian Economies and multinational enterprises' (MNEs) Strategies. Focusing on Chinese MNE's activities. UNSPECIFIED. (Unpublished)

Szunomár, Ágnes (2021) Japanese Foreign Direct Investment in the Visegrád Four: Trends, Characteristic and Driving Forces. Foreign Policy Review, 14 (1). pp. 53-64. DOI 10.47706/KKIFPR.2021.1.53-64

Szunomár, Ágnes and Lima da Frota Araujo, Carlos Raul (2022) Kelet-Közép-Európa a digitális selyemúton? Lehetséges politikai gazdaságtani magyarázatok. Közgazdasági Szemle, 69 (3). pp. 367-388. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.3.367

Szécsi, Dominika and Szunomár, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0306-2103 (2024) PISA score as an inappropriate measure for growth? Empirical evidence from East Asia. Society and Economy, 46 (3). pp. 305-321. DOI https://doi.org/10.1556/204.2024.00004

Szunomár, Ágnes (2020) The digital great leap forward mapping China's 21st century attempt to create a new growth model. Acta Oeconomica, 70 (S). pp. 95-115. DOI http://doi.org/10.1556/032.2020.00028

Szunomár, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0306-2103 (2024) To connect or not to connect? : Responding to the Digital Silk Road in Central and Eastern Europe. European Journal of International Management, 23 (2/3). pp. 344-363. DOI 10.1504/EJIM.2022.10049355

Ricz, Judit and Szunomár, Ágnes (2020) Államvezérelt globális vállalati terjeszkedés: a kínai offenzív versus a brazil defenzív stratégia = State-led global expansions strategies of emerging markets multinationals: the chinese offensive versus the brazilian defensive strategy. Köz-gazdaság, 15 (1). pp. 159-171. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.01.15

Sass, Magdolna, Gubik, Andrea and Szunomár, Ágnes (2019) Ázsiai tőkebefektetések Magyarországon – Miért érkeznek gyakran közvetítő országokon keresztül?: Asian FDI in Hungary — Why is it coming through intermediary countries? Statisztikai Szemle, 97 (11). pp. 1050-1070. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.11.hu1050

Nyíri, Pál, de Graaff, Nana, McCaleb, Agnieszka, Szunomár, Ágnes, Verver, Michiel ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8621-4488 and Ybema, Sierk (2024) ‘Truly a European company’ : a Chinese auto maker’s strategies of Europeanisation. Asia Pacific Business Review, 30 (2). pp. 300-321. DOI 10.1080/13602381.2022.2093535

This list was generated on Sun Dec 22 01:56:29 2024 UTC.