Browse by Person
Number of items: 5. Törőcsik, Mária (2016) A fogyasztói magatartás új tendenciái. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 19-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.04 Törőcsik, Mária and Szűcs, Krisztián (2019) A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése = The history of lifestyle-based segmentation researches in Hungary. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 99-111. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.09 Törőcsik, Mária ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0923-1396 and Csapó, János ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6645-8629 (2021) A nemfogyasztás/nemvásárlás motivációi, értelmezése a turizmusban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (1). pp. 42-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.04 Lányi, Beatrix ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9902-1439 and Törőcsik, Mária ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0923-1396 (2022) Az e-egészségügyi megoldások fogyasztói fogadtatása Magyarországon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 63-78. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.06 Törőcsik, Mária (1997) Az új és az "új" termékek piaci tervezése és azok fogyasztása. Vezetéstudomány, 28 (12). pp. 42-46. |