Zsolnai, László (1994) Vállalati etika. Vezetéstudomány - Budapest Management Review (3). pp. 54-56.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
A cikk a vállalati etika (corporate ethics) témakörét mutatja be. Kiindulásul az ún. stakeholder-elméletet választja, amely szerint a managementnek tekintetbe kell vennie minden olyan vállalaton belüli, vagy vállalaton kívüli személyt, csoportot vagy szervezetet, amelynek jelentős érintettsége van a vállalati döntésekben és politikában. A szerző az etika vállalaton belüli intézményesítésének legfontosabb módjait tárgyalja.
Item Type: | Article |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute for Environmental Science > Business Ethics Center |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 1000 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 13 Nov 2012 16:12 |
Last Modified: | 21 Dec 2018 15:18 |
Repository Staff Only: item control page