Raffai, Eliza and Happ, Éva (2024) A telepített idegenvezetők marketingtevékenysége. Turizmus Bulletin, 24 (3). pp. 41-48. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n3.5
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
427kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n3.5
Abstract
A turizmus szektor láncolatában egyedülálló pozíciót tölt be az idegenvezetői szféra, melynek tagjai végső végrehajtóként a legnagyobb befolyással hathatnak jelenlegi és potenciális utaskörükre. A kutatás a telepített idegenvezetői tevékenység turistákra gyakorolt befolyását, az idegenvezetői marketinget, s annak hatásrendszerét, mint a turizmusmarketing egy felderítetlen területét tárgyalja. A vizsgálat szekunder források elemzésével, illetve primer kutatás segítségével vizsgálja a telepített idegenvezetők marketingtevékenységét. A felmérés 2021 októbere és 2022 áprilisa között zajlott 7 mélyinterjúval és 2 online kérdőíves megkérdezéssel. A tanulmány választ ad arra, hogyan definiálható az idegenvezetői marketing jelensége, miért jelent felderítetlen területet a turizmusszektorban, s hogyan képes befolyásolni a szolgáltatást igénybe vevő utaskört.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | telepített idegenvezető, idegenvezetői marketing, marketingkommunikáció, befolyásolás |
Subjects: | Commerce and tourism |
DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n3.5 |
ID Code: | 10317 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 16 Sep 2024 11:03 |
Last Modified: | 16 Sep 2024 11:03 |
Repository Staff Only: item control page