Corvinus
Corvinus

A telepített idegenvezetők marketingtevékenysége

Raffai, Eliza and Happ, Éva (2024) A telepített idegenvezetők marketingtevékenysége. Turizmus Bulletin, 24 (3). pp. 41-48. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n3.5

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
427kB

Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n3.5


Abstract

A turizmus szektor láncolatában egyedülálló pozíciót tölt be az idegenvezetői szféra, melynek tagjai végső végrehajtóként a legnagyobb befolyással hathatnak jelenlegi és potenciális utaskörükre. A kutatás a telepített idegenvezetői tevékenység turistákra gyakorolt befolyását, az idegenvezetői marketinget, s annak hatásrendszerét, mint a turizmusmarketing egy felderítetlen területét tárgyalja. A vizsgálat szekunder források elemzésével, illetve primer kutatás segítségével vizsgálja a telepített idegenvezetők marketingtevékenységét. A felmérés 2021 októbere és 2022 áprilisa között zajlott 7 mélyinterjúval és 2 online kérdőíves megkérdezéssel. A tanulmány választ ad arra, hogyan definiálható az idegenvezetői marketing jelensége, miért jelent felderítetlen területet a turizmusszektorban, s hogyan képes befolyásolni a szolgáltatást igénybe vevő utaskört.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:telepített idegenvezető, idegenvezetői marketing, marketingkommunikáció, befolyásolás
Subjects:Commerce and tourism
DOI:https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n3.5
ID Code:10317
Deposited By: Alexa Horváth
Deposited On:16 Sep 2024 11:03
Last Modified:16 Sep 2024 11:03

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics