Corvinus
Corvinus

A vállalatok társadalmi felelősségének alapvető kérdései

Széchy, Anna (2006) A vállalatok társadalmi felelősségének alapvető kérdései. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (1). pp. 10-16. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.01.02

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
104kB

Abstract

Napjaink társadalmi és környezeti kihívásaira lehetetlen a vállalati szféra bevonása nélkül válaszokat adni – ez a felismerés látszik a nemzetközi szervezetek újabb, az üzleti világot megszólító kezdeményezéseiben is. Arról persze nincs szó, hogy a hatósági szabályozás valaha is feleslegessé válhat, mellette azonban egyre nagyobb mértékben van szükség az üzleti szféra önszabályozására. A vállalatok társadalmi felelősségvállalása (Corporate Social Responsibility, CSR) ezekre a kihívásokra adott válaszként jelent meg, elsősorban a transznacionális vállalatok részéről. Természetesen kérdés, hogy minderre a CSR-koncepció jelenti- e a megfelelő megoldást? Ennek eldöntéséhez szeretne ez a tanulmány is hozzájárulni.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:vállalatok társadalmi felelősségvállalása, üzleti etika, business ethics, Corporate Social Responsibility, CSR
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute for Environmental Science > Department of Environmental Economics and Technology
Subjects:Environmental economics
DOI:10.14267/VEZTUD.2006.01.02
ID Code:1046
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:06 Dec 2012 13:59
Last Modified:06 May 2021 06:29

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics