Széchy, Anna (2006) A vállalatok társadalmi felelősségének alapvető kérdései. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (1). pp. 10-16. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.01.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
104kB |
Abstract
Napjaink társadalmi és környezeti kihívásaira lehetetlen a vállalati szféra bevonása nélkül válaszokat adni – ez a felismerés látszik a nemzetközi szervezetek újabb, az üzleti világot megszólító kezdeményezéseiben is. Arról persze nincs szó, hogy a hatósági szabályozás valaha is feleslegessé válhat, mellette azonban egyre nagyobb mértékben van szükség az üzleti szféra önszabályozására. A vállalatok társadalmi felelősségvállalása (Corporate Social Responsibility, CSR) ezekre a kihívásokra adott válaszként jelent meg, elsősorban a transznacionális vállalatok részéről. Természetesen kérdés, hogy minderre a CSR-koncepció jelenti- e a megfelelő megoldást? Ennek eldöntéséhez szeretne ez a tanulmány is hozzájárulni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalatok társadalmi felelősségvállalása, üzleti etika, business ethics, Corporate Social Responsibility, CSR |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute for Environmental Science > Department of Environmental Economics and Technology |
Subjects: | Environmental economics |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.01.02 |
ID Code: | 1046 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 06 Dec 2012 13:59 |
Last Modified: | 06 May 2021 06:29 |
Repository Staff Only: item control page