Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353, Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513 and Bauer, András (2017) A közösségi média mindenek felett? : A technológiahasználat, valamint a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben. In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 300-309. . ISBN 9789634291466
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
331kB |
személyes értékesítés, technológiahasználat, közösségi média, vevőkapcsolati teljesítmény
Abstract
A cikk az értékesítők körében vizsgálja, hogy a technológiahasználat intenzitása, a közösségi médiával szembeni attitűd, valamint annak használata milyen hatással van a vevőkapcsolati teljesítményre. Az elemzéshez PLSSEM modellt használtunk, amely megfelelő feltáró modellalkotásnál, valamint robosztus kisebb elemszám esetében is. Eredményeink rámutatnak arra, hogy a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre csupán korlátozott, magyarázó ereje viszonylag alacsony. Vagyis hibásnak tűnik az a szervezeti gyakorlat, amely a vevőmegtartást főként a közösségi média erősítésében látja.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | személyes értékesítés, technológiahasználat, közösségi média, vevőkapcsolati teljesítmény |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Marketing Computer science |
ID Code: | 10740 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 13 Jan 2025 12:26 |
Last Modified: | 13 Jan 2025 12:26 |
Repository Staff Only: item control page