Corvinus
Corvinus

Településmarketing

Tózsa, István (2013) Településmarketing. In: Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. BCE Gazdaságföldrajzi és Jövőkutatási Tanszék, Budapest, pp. 89-109. . ISBN 978-963-503-526-7

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Abstract

Az ember intellektuális élménykörébe tartozik és még gazdasági haszonnal is kecsegtet, ha a lakhelyéül szolgáló települést olyan értékhalmaz jellemzi, amely valamilyen rangot jelentő sajátosságot ad városának. A településmarketing fogalomkörébe tartozó igen színes városversenyben a társadalmi élet és a vállalkozások fundamentumát is jelentő bizalom versenyez. Egy városhoz fűződő bizalom adható el turisztikai desztinációként, kereskedelmi csomópontként, ipari telephelyként, oktatási központként. A fejezet szaktól függetlenül ajánlható minden olyan hallgatónak, akiket ilyen és ezekhez hasonló kérdések érdekelnek. Ugyanúgy fontos lehet a beruházó pénzügyesnek, a vezető menedzsernek, a kereskedőnek, mint a turizmus szervezésével foglalkozó szakembernek.

Item Type:Book Section
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute for Environmental Science > Department of Economic Geography
Subjects:Geography
Marketing
ID Code:1128
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:01 Mar 2013 08:58
Last Modified:06 Mar 2013 08:48

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics