Fehér, Péter (2005) A technológiák szerepe a tudásmenedzsment folyamatok támogatásában (The role of technologies in the support of knowledge management processes). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (4). pp. 11-22. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.04.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
413kB |
Abstract
Az elmúlt évtized folyamán a szervezetek számára a tudás kiemelt stratégiai erőforrássá vált. A tudás kezelésére irányuló törekvések alapvetően az szervezeti megoldásokat, illetve az technológiai-informatikai megoldásokat középpontba helyező megközelítésre oszthatóak. A technológiai szerepéről mind a kutatók, mind a gyakorlati szakemberek között megoszlanak a vélemények, ugyanakkor a lehetőségeket legtöbbször nem is ismerik a döntéshozók és vezetők. Az információs és kommunikációs technológiák (ICT) legnagyobb szerepe abban van, hogy radikálisan csökkentik a tudás megosztását és átadását gátló tényezők hatását. ______ The author in his essay examines how the knowledge-based companies use the numerous technologies avaible to support knowledge management processes. He comes to the conclusion that the use of this technologies are restricted even at companies which are not averse to technological solutions.
Item Type: | Article |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Informatics |
Subjects: | Knowledge economy, innovation |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.04.02 |
ID Code: | 1183 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 19 Apr 2013 11:37 |
Last Modified: | 25 Aug 2021 12:23 |
Repository Staff Only: item control page